Let's talk aboute LOVE..Again.

Ja, det va ju det där med kärlek. Det suger verkligen..sammtidigt som det är så härligt och underbart, det bästa som finns till och med. För mig är det nog enklare att älska någon än att hata någon, även om det kanske borde vara tvärt om..eller? :S
Iaf, när jag skriver detta finns det endast en person jag tänker på och det är mitt ex M. Vårt nuvarande förhållande till varandra är verkligen konstigt samtidigt som det är helt normalt, eller inte egentligen (men skit samma).
Att hata någon är så brett, det är nog bredare än kärlek. Man kan älska på olika sätt. Men man kan nog hata på ännu flera sätt. Man kan hata någon/något så man vill att den/det ska förvinna, försvinna från en, försvinna för ett tag, försvinna för alltid, försvinna som i att dö. Men att älska någon, det är lixxom bara. Antingen älskar man dom jätte mycket, lagom, eller lite. Finns liksom inget mellan.


Skriv gärna om ni har några andra åsikter.

Kommentarer
Postat av: Susanna

På g med Johan mitt ex nu? Vill du ha mina rester efter min frukost? Du får det gärna :-)

2012-01-30 @ 15:28:13
URL: http://susannastihl.myshowroom.se
Postat av: Mikael

Hej, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från Mikael

2012-12-25 @ 22:57:03
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0