Trött på alla kränkningar!

Ibland blir jag så jävla arg på folk som går och trycker ner andra människor. T ex en person spm går själv (i skolan) och är mobbad. Eftersom den personen inte vågar vara med & delta i diskutioner och liknande, visar ju det endast att personen är "rädd". Varför ska då folk trycka ner den personen ännu mer? Jag säge rinte att jag är guds bästa barn, jag har själv pratat skit och sånt. Om det är någon man ska trycka ner så är det ju den/dom personen/personerna som trycker ner den som redan har dåligt självförtoende. Dock så är de ju aldrig tillåtet att hacka på någon annan.
Sen är det det med att folk bara står och kollar när någon hackar på någon annan. Tycker att alla ska vara modiga nog till att säga till den som gör fel, om man nu inte tycker det är acceptabelt med mobbing.
Tänk på det nästa gång någon hackar på någon, Bara för att du inte är mde och slänger taskiga kommentarer, så känns det inte bättre för den utsatta personen! :)

Kommentarer
Postat av: Stephenie

Hej! Du hade kommenterat min blogg om julkänslan.

Nu ska jag börja ha dagens fråga/ dagens ''ta ställning'' Där mina läsare får välja ämne. Kolla gärna in imorgon så kan du vara med och bestämma

2011-12-22 @ 20:58:17
URL: http://erikssonstephenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0